<body>


ineedahug.
honey, everyone does.

Navigations are at the top

ABOUT {what i've}
LINKS {been looking for}
TAG {all this time}

All Around Me - Flyleaf
Tuesday, November 4, 2008
12:39 AM





























Hello Hello (:
i miss blogging .
but ,
i think livejournal is way better now .
haha .
byebye


Monday, September 22, 2008
7:00 PM

hello(:
its been centuries since i used blogger to blog.
okay lah.
my put my lj link here.
people please relink(:
click here
thank you(:



Monday, September 15, 2008
8:35 PM

Online IQ Test
YAYY YAYY YIPEE YAYY!
see.
am i smart or wad.
HA.
119 eh.
izzit good or bad?
HEE(:
oh.
i just updated my lj.
so i will be posting stuff both in blogger and lj(:
not gonna put the link here IN CASE,
SOME UNWANTED PEOPLE GO AH.
walao eh.
so,
if wanna go looky,
ASK ME ON MSN.
AND!
ADD MY NEW EMAIL!
marylittle-moo@hotmail.com

:DDDDDDDDDDDDDDDD
SELF-SERVICE AH!
HURRY GO ADD!


Saturday, September 13, 2008
3:48 PM

Thursday, July 31

Its just all too meaningless to live on.
WX thinks we happy..
You just dont want us anymore w/o considering our feelings..
you know that your my closest yet you treat me so coldly..
what is that lor..
didn't you think that i'll hurt?
or did you just not think so that you could be happy for the rest of the day while i secretly tear on every lesson?
you know how much it hurts?
no, cause you'll never know how important you are...
do i look like i can move on..
its all too meaningless to live life on..
why do i want to live to hurt?

heh,
does this post seem familiar to all of you?
yes,
its the one and only.....
you know who again:D
yepp..

aww,
im sorrry lah.
i did not know tt you were the closest to me you know.
now i know,
im so touched man..
NOT!

puh lease lah.
you also never prove to me.
you think just type all this can make me believe you mehh.
please,
i doubt anyone would believe lah.

go tear all you want lah.
your eye swollen your business lah.
byebye:D


Friday, September 12, 2008
9:48 PM

WHAT THE FUCK IS THE FUCKING PROBLEM.
first,
you say you feel left out.
PUH LEASEEEE LAHHH!
OPEN YOUR FUCKING EYES.
WE GAVE YOU ALOT OF ATTENTION CAN.
EVERYTHING WE ALSO HELP YOU.
WHAT THE FUCK YOU WANT NOW.
24/7 HOURS UH.
YOU WANT TO FUCK UH?
GO FUCK LAH.
GO FUCK ALL YOU WANT.
wtf.

another thing..
you come and say heng make use of you.
PUH LEASE AGAIN.
I WONDER WHO IS THE ONE MAKING USE OF US LAH.
who ah?
DUH!
ITS SO OBVIOUS.
its the one and only
aww,you know who.
i dont need to say(:
you like your bbf so much right.
still can tell heng dont worry,next year i will be with bbf.
WTF.
WHAT YOU TAKE US FOR LAH.
FASTBREAKBIG UH?
WTF.
FINE LAH.
GO GO.
GO TO YOUR BBF.
GO EAT MACS ALL YOU WANT.
GO EAT AND STUFF ALL YOU WANT LAH.
who cares.
EAT SOMEMORE.
i see what can happen to you man.

OH MY GOODNESS LAH.
talking bout food ah.
GOT ANOTHER ISSUE SIA!
in case you dont realise cos you dont open your eyes,
if one fine day,
we just list down everything you took from us,
our fries,
our lunch,
our break food,
ALL OUR FOOD LAH.
and plus plus plus the cash you borrowed from us.
i help you list down.
you wait.
$1
$2
$3
$26375462475215465217632567436125643675616745646564572472526458
total:$
omgs lah.
no need to say alr
CAN SEE BIG ENOUGH ALR.
the fucking WORD to describe you:STINGY
omgs lah.
you need something,
WE MUST MUST give you.
WE NEED SOMETHING.
1 word come out from your mouth:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
why?
i saving money.
MY FOOT LAH.
WAD FUCKING EXCUSE IS THAT.
tts like the oldest excuse in the excuse book lah please.
LIKE HELLO,
FOR GOODNESS SAKE,
EVERYONE HERE IS TRYING TO SAVE MONEY
YOU ARE NOT THE ONE AND ONLY SAVING LEH.
WTF.

and puh lease.
you angry with me then say lah.
no need to cook up some excuse you know.
we wont eat it.
like hello,
my eyesight is good,
i CAN SEE HOW BLACK YOUR FACE WAS OKAY.
okay,then your excuse is:
oh,no lah.i not black face.
i was tired.
my head pain pain):
PLEASE.
you tell me,
who is not tired.
EVERYONE IS TIRED LAH WOMAN.
but so?
even if we tired we also dont show faces lor.
WONDER WHO IS THE ONLY 1.

and,
you dont like g right.
LIKE HELLO,
YOU LIKED HER ONCE.
and now you come and say all this.
you know i felt like giving you a TIGHT SLAP.
WILL YOU JUST SHUT UP.
LIKE WTF SHE DO TO YOU.
you think you very good uh?
everybody must accept you uh?
NO.
duhh,
she dont like OBVIOUSLY reject right.
WTF.

and if you got issues with me "INSULTING YOU",
you can just SAY OUT YOU KNOW.
you keep to yourself how i know.
LIKE WTF.
then i 'INSULT' you only then you angry,
you angry also dont tell me then go tell other people you angry with me.
and go tell people what,
I DONT KNOW HOW TO TALK TO WENXUAN.
like wtf.
NEED US TO TEACH YOU?
nvm.
I TEACH YOU.
1.you come to me
2.you open your mouth
3.use your vocals and say HI WENXUAN

SEE,I ONLY NEED 3 STEPS.
as simple as that.
dont tell me 3 steps you also dont know
aiyo..
go back and learn lah.
wtf

OHOH.
and you wanna know why i changed?
you really wanna know why?
actually,
i asked alot alot alot of people eh.
but no,they think i still the same lehh.
i still thinking why you think i changed you know.
OH!I KNOW WHY ALR.
i changed.
BECAUSE YOU CHANGED FUCKER.
bloody hell.
you dont believe?
I BET WITH YOU.
go ask everyone,
your class.
ANYONE.
just 1 simple question:
HEY,do you think i changed?
I BET WITH YOU(:
my attitude towards you changed cos you changed.
well,i cant deny tt i changed,but i only changed my attitude towards you.
BUT,i cant deny that YOU DID NOT CHANGED.
wtf.
go think about it lah.
you said you will change.
PUH LEASE LAH.
i still see the old you.
am i wrong?
i doubt so...



'i dont like my clique! fuck can, how to say? i dont know why, just dont feel like belong to them, like they just aint my kinda people.its either i've changed taste, or they've changed that i have to not like them. only amirah and bel is okay to me.. heng okay la, we hardly communicate. xuan, i treat her like invisible cause i dont know how to talk to her. later i saysay den she find me irritating-.- just dont talk! best.'
wow,
guess who typed all this.
the one and only
you know who.
well,dont like then dont like lor.
leave lah.
but dont expect us to walk you out ah.
go find your own way out.we came this far.is you want to back out.
we are not gonna follow you out then go back again.
and please.
you are so CHOOSY.
i have never met anyone like you before.
wow,
I FEEL SO HONOURED.
treat me like invisivble lah.
LIKE I GIVE A FUCK.
cos im treating like I NEVER MET YOU BEFORE.
and please.
you DID NOT EVEN TRY THEN YOU COME AND ASSUME TT I WILL SAY THAT.
you see,
the same old problem
YOU ARE ALWAYS ASSUMING.
"they ain't my kind of people"
WHAT FUCKING PIECE OF SHIT IS THAT LAH.
YOU THINK YOU WHO AH.
SOME BIG SHOT AH?
NO.
YOU ARE JUST SOME NORMAL FUCKER LIKE YOU AND ME.
okay,
if you got power and wealth,the looks and everything.
i shut up.
but you ask yourself.
DO YOU EVEN HAVE THOSE.
DUHH,NO.
please.
you think everyone likes you.
URGHH.
go get a life.
all i can say is you DONT cherish.
omgs lah.
i really regret asking you to be my best friend can.
i even wondered whether you did take me as a fucking best friend or not.
i think not.
oh well.
tt does not matter.
cos i got new best friend(S)
bel and heng and amirah.
BFF!
i love you(:


'meaningless nowadays. i wish i die tmr anyway.my eyes cant open.i wish i could slash with a knife so that i wont kust bleed, i could die.'
OH WELL,
all i can say,
go ahead.
but make sure you tell your that family of yours that its you OWNSELF wanna do this uh?
dont later they come find us uh.
oh and wait,
before you leave,
return everything you took from us(:
thanks:D

oh and will you please stop being a fucking 2 timer?
oh wait.
not 2 timer.
is 2,3,4,5,6,7,8............ TIMER.
like wtf.
YOU ARE SUCH A FUCKING PLAYER.
when you dont even have what it takes to be 1.
omgs lah.
just fucking stop lah.

OH AND,
YOU STILL GOT THE CHEEK TO ASK PEOPLE "YOU LIKE WENXUAN OR NOT"
WAH PIANG EH.
I REALLY WANT TO CLAP FOR YOU MAN.
I SWEAR AH,
IM GONNA ASK EVERYONE THE SAME THING.
YOU WANNA KNOW.
I TELL YOU.
"EH,YOU LIKE TISHA YAP OR NOT"
I BET WITH YOU AGAIN(:


Thursday, September 11, 2008
9:26 PM

was looking at all the old old old old old super duper old posts.
i used to blog alot.
but now you see all my post all so short.
and like,
i think i blog is like seriously different from last time.
then i started thinking about something.
did i really change?
someone tell me):


Monday, September 8, 2008
8:27 PM

oh my gosh lah.
just look at all this pictures can just get stomach pain alr okay.
HAHA.
like wtf!
all these pictures are pictures of failures and stuff.
you get wad i mean(:
HAHA.


fail owned pwned pictures


fail owned pwned pictures



fail owned pwned pictures


fail owned pwned pictures


fail owned pwned pictures


fail owned pwned pictures


fail owned pwned pictures


fail owned pwned pictures


fail owned pwned pictures


fail owned pwned pictures


fail owned pwned pictures


fail owned pwnd pictures


fail owned pwnd pictures


fail owned pwnd pictures

fail owned pwnd pictures

fail owned pwnd pictures